Klubmodul henter siden
(2) Løbehold 2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

FÆLLESTRÆNING ER PT AFLYST PGA CORONA 

 
Løbehold 2 er for løbere, der typisk løber mellem- og langdistancer.
 
Vi træner som minimum 2 gange ugentligt.
Mandag løbes fra klubben kl. 17, typisk en lang rolig tur på 10-13 km.
Onsdag løbes fra klubben kl. 17 og træningen består her ofte af fartleg, intervaller og løbeteknik.
Derudover aftales der ofte træning lørdag og søndag.
 
Træningen sigter i udgangspunktet mod de lidt længere distancer - halvmaraton og marathon.
Men der er også mulighed for at træne frem mod 5 og 10 km.
 
Tempoet på hold 2 er varieret, men skal du have noget ud at træningen med hold 2, bør du kunne løbe 5 km på 22:30-25:00 og 10 km på 45:00-50:00. 
 
På hold 2 er træningen sjov, varieret og samtidig effektiv.
Vi starter altid med at varme godt op, vi laver løbeøvelser og tekniktræning, inden selve træningen.
Efter træningen jogger vi altid af.
 
Hvis du er interesseret i ovenstående træning, er du meget velkommen til at løbe med et par gange, så du får fornemmelsen af hvad vi laver. Kontakt trænerne Henrik Kousholt 40174505 eller Allan Pedersen 26753010 og aftal nærmere. 
___________________________________________________________________________________
 
I uge 1 begyndte vi på et nyt program, frem mod Copenhagen Marathon i maj 2020.
Det er et program som tager de gode ting med fra de andre programmer, tilsat lidt fra den gamle skole.
Blandt andet er de lange søndagsture tilbage efter ønske fra maratonløberne.
 
Programmet kan bruges individuelt, forstået på den måde, at har du intentioner om at forbedre dig, kræver det at du følger det tæt og træner 4-5 gange om ugen.
Vil du blot i form og gennemføre et maraton, kan 3-4 gange om ugen være nok. 
 
Det er også muligt at bruge programmet frem mod halvmaraton, hvor søndagsturene skal være knap så lange, og det er muligt at bruge programmet frem på konkurrencer på 10 km og 5 km, med nogle justeringer. 
 
Hermed træningen for uge 11:
 
Mandag den 9. marts fra hallen kl. 17
Restitutionstur på 12-13 km i roligt tempo!
  
Onsdag den 11. marts fra hallen kl. 17
Vi varmer op og laver øvelser på stadion.
Den står på korte intervaller hvor vi skal op i det røde felt. 
1x500, 3x400, 3x300, 4x200
 
Torsdag den 12. marts.
Restitutionstur på 8-10 km.
Aftal indbyrdes at mødes eller selvtræne
OBS: Christian og jeg løber en lang og rolig aftentur på 21 km. 
 
Lørdag den 14. marts kl 9 i Kagsmosen.
Kom opvarmet eller mød op 10 min. før og løb et par omgange, så du er varm kl. 9!
Vi starter med 5 km i halvmaraton tempo og slutter af med 3x1000 i et tempo der ligger
15-20 sekunder under halvmaratontempo.
 
HTM Marathon kl 9 ved Skinderskovhallen
Der er et dusin løbere fra klubben der står på deltagerlisten, det bliver hyggeligt. 
 
Søndag den 15. marts kl. 9 fra hallen.
En lang og rolig tur, 26 km.
Turen går til?
Dem som løber HTM marathon må godt hvile benene.
 
Rigtig god træning!  
Læs mere
Tid/Sted
Mandag 17:00-18:45 Herlev Atletikstadion, Herlev Atletikstadion Onsdag 17:00-18:45 Herlev Atletikstadion, Herlev Atletikstadion Lørdag 09:00-11:15 Herlev Atletikstadion, Herlev Atletikstadion Søndag 09:00-11:15 Herlev Atletikstadion, Herlev Atletikstadion
Pris for  365  dages medlemskab
0,00 kr.
Gebyr
150,00 kr..

Sponsorer og samarbejdspartnere