Herlevløbsudvalget

[Formål]
Det er formålet for Herlev Løbe- og Atletikklub: 
 
”at dyrke løb og atletik på ethvert niveau og med udgangspunkt i fællesskabet og det sociale liv i klubben at udbrede kendskabet til disse idrætsgrene.  Endvidere at udvikle medlemmernes lyst til at engagere sig og tage et medansvar i foreningen.”
 
[Principper]
Herlev Løbe- og Atletikklub arbejder ud fra følgende grundprincipper:
 
Kvalitet: Vi ønsker, at vores tilbud skal være af høj kvalitet, hvor alle involverede gør sig umage. Det betyder, at vi stiller krav om åbenhed og fleksibilitet i planlægning og afvikling af vores aktiviteter    
 
Involvering og ejerskab: Vi ønsker, at give alle klubbens medlemmer mulighed for at deltage i relevante tilbud og ønsker at give en høj grad af ejerskab til dem, der involverer sig i fællesskabet  
 
Positivt miljø: Vi ønsker at skabe et positivt miljø, hvor vi fremmer engagement og initiativ. Vi ønsker, at alle tilbud om at bidrage til fællesskabet skal mødes med en positiv indgangsvinkel.
 
[Herlevløbsudvalgets hovedopgave]
De væsentligste arbejdsopgaver er at:
  • planlægge, afvikle og evaluere Herlevløbet den 23. august 2020
  • sikre at arrangementet giver et overskud til klubben
  • sikre at de frivillige, løberne og tilskuerne får en god dag og giver et positivt indtryk af klubben
[Herlevløbsudvalgets sammensætning og drift]
 
Herlevløbsudvalget består af:
Henrik Østergren (Formand)
Rene Mortensen
Allan Amundsen
Stig Fog Kim Brandt
Peter Dall
Henrik Kousholt  
 
[Beskrivelse af evt. obligatoriske arbejdsopgaver]
  • Sørge for at løbet er DAF-opmålt og godkendt
  • Sørge for alle nødvendige tilladelser fra myndighederne
  • Sørge for aftaler med Herlev Kommune og alle andre øvrige samarbejdspartnere
  • Sørge for online tilmelding/offline tilmelding herunder tilrette og drive tilmeldingssystem
  • Sørge for præmier til vinderne samt lodtrækningspræmier til deltagerne
  • Sørge for tilknyttede aktiviteter til løbet
  • Sørge for pakning af deltagermateriale og udlevering af dette
  • Sørge for at ruten er forsvarligt markeret og bemandet under løbet
  • Sørge for at alt er opryddet og rengjort efter løbet
  • Udarbejde og afvikle en samlet plan for markedsføring af løbet
  • Indgå aftaler med Jyske Bank og andre sponsorer
  • Hverve og håndtere frivillige til afvikling af løbet
  • Opdatere hjemmesiden med resultater, billeder m.m.
  • Lave referat og uploade dette på arkivet på Klubmodul senest 1. uge efter hvert møde
  • Udarbejde et budget inkl. deltagerpriser til godkendelse hos bestyrelsen senest 21. april 2020
  • Sikre at det vedtagne budget overholdes
  • I dialog med bestyrelsen at videreudvikle nærværende arbejdsbeskrivelse med henblik på at skabe fælles ejerskab og forståelse af indholdet.
  • At sikre at bestyrelsen kan godkende udvalgets oplæg til handlingsplan senest den 21. april 2020    
 

Sponsorer og samarbejdspartnere