Klublokaleudvalget
[Formål]
Det er formålet for Herlev Løbe- og Atletikklub:
”at dyrke løb og atletik på ethvert niveau og med udgangspunkt i fællesskabet og det sociale liv i klubben at udbrede kendskabet til disse idrætsgrene. Endvidere at udvikle medlemmernes lyst til at engagere sig og tage et medansvar i foreningen.”
[Principper]
Herlev Løbe- og Atletikklub arbejder ud fra følgende grundprincipper:
Kvalitet: Vi ønsker, at vores tilbud skal være af høj kvalitet, hvor alle involverede gør sig umage. Det betyder, at vi stiller krav om åbenhed og fleksibilitet i planlægning og afvikling af vores aktiviteter
Involvering og ejerskab: Vi ønsker, at give alle klubbens medlemmer mulighed for at deltage i relevante tilbud og ønsker at give en høj grad af ejerskab til dem, der involverer sig i fællesskabet
Positivt miljø: Vi ønsker at skabe et positivt miljø, hvor vi fremmer engagement og initiativ. Vi ønsker, at alle tilbud om at bidrage til fællesskabet skal mødes med en positiv indgangsvinkel.
[Klublokaleudvalgets hovedopgave]
De væsentligste arbejdsopgaver er at:
- Forestå drift og vedligehold af Herlev Løbe- og Atletikklubs klublokale
- Udlåne klublokalet efter de af bestyrelsen fastsatte retningslinjer
- Foreslå evt. større udbedrings- eller forandringsopgaver til bestyrelsens godkendelse
[Klublokaleudvalgets sammensætning og drift]
Klublokaleudvalget består af:
Kim Brandt (Formand)
Carsten Woss Clemmensen
Ulf Kelund
Peter Dall
Søren Nielsen
Dan Havmand
Michael Jaqué
Kim Bjørup
[Beskrivelse af evt. obligatoriske arbejdsopgaver]
- Forestå drift og vedligehold af Herlev Løbe- og Atletikklubs klublokale, således at klublokalet altid fremstår i rengjort og indbydende stand
- Der planlægges og udføres 1-2 hovedrengøringer på år.
- Udlåne klublokalet efter de af bestyrelsen fastsatte retningslinjer
- Sikre at oversigten over bookede lokaler altid er ajour på hjemmesiden
- Opkræve evt. depositum og følge på rengørings- og afleveringstilstand
- Sikre at lånere af klublokalet afleverer dette i rengjort tilstand
- Foreslå evt. ændringer i retningslinjerne til bestyrelsen
- Foreslå evt. større udbedrings- eller forandringsopgaver til bestyrelsens godkendelse til beløb på over 5.000 kroner
- Foretage mindre reparations- og forbedringsopgaver indenfor det af bestyrelsen godkendte budget på max. kr. 5.000
- Sikre, at køkkenet, inventar m.m. er optimeret til klublokalets brug
- Lave referat og uploade dette på arkivet på Klubmodul senest 1. uge efter hvert møde
- Udarbejde et budget til godkendelse hos bestyrelsen senest 18. maj 2020
- Sikre at det vedtagne budget overholdes
- I dialog med bestyrelsen at videreudvikle nærværende arbejdsbeskrivelse med henblik på at skabe fælles ejerskab og forståelse af indholdet.
- At sikre at bestyrelsen kan godkende udvalgets oplæg til handlingsplan senest den 18. maj 2020